Ünlü manken "Evlenmeden asla olmaz!"

Gelinliğim de değişik olmalı. Evleneceğim adam alkol ve sigara kullanamaz.

 Manken ve Instagram fenomeni Cansu Taşkın, "Beş vakit namaz kılıyorum. İleride kapanabilirim. Kadınlar belime, erkekler kalçalarıma bayılıyor. Bazı şeyler bir yere kadar yaşanmalı. Bekaret benim için önemli" dedi.

Aslında dolu bir insanım. Sadece güzel olmak yetmez. Voleybolda, koşuda şampiyonluklarım var. Pilates yapıyorum, dansta iyiyim. Miss Model of World’te dünya birinciliğim var. Ama belimin inceliği ya da verdiğim poz haber oluyor.


Sosyal medyadaki pozlarınızdan sonra nasıl iş teklifleri geliyor?

Daha çok başrol teklifleri geliyor. Geçen yıl Survivor’dan da teklif geldi ama açlık, böcekler bana göre değil, kabul etmedim. Kıvanç Tatlıtuğ’a bayılıyorum, onunla bir projede olmayı çok istiyorum.

Niye bu kadar seksi pozlar veriyorsunuz?

Seksi poz vermesem de kıvrımlarım öyle olduğu için, sanki bilerek veriyormuşum gibi duruyor. Üstelik ilgi gösterilmesini de seviyorum.

Bekaret önemli mi?

Bu konuda çok konuşamayacağım ama önemli. Evlenmeden asla! Bazı şeyler bir yere kadar yaşanmalı.

Related Post

Previous
Next Post »

Ziyaretci Sayısı